Arhitectură hardware & software

Pre-implementare

  • Analiză/consultanță
    • evaluarea starii curente si viitoare a sistemelor functie de necesitatile/asteptarile clientilor
    • consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare.
  • Design/proiectare
    • specificatiile de proiectare a sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului etc.)
  • Audit
    • masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse
    • proces de audit structurat in 3 etape: colectare informatii, evaluare propriu-zisa, raportare.

Implementare

  • Instalare
    • punere in functiune la nivel de baza a sistemului solicitat de client.
    • Instalarea produselor hardware este in general precedata de crearea cadrului adecvat instalarii (site preparation), a carei responsabilitate revine de regula clientului.
  • Analiză/consultanță
  • Design/proiectare
  • Configurare/adaptare
  • Audit
  • Asistență tehnică
    • clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem IT.
  • Dezvoltare software
    • crearea/modificarea solutiilor software conform necesitatilor specifice ale clientului.
  • Training specific
    • activitati de instruire a personalului clientilor in vederea formarii de abilitati in domeniul IT pentru ariile de interes solicitate.

Post-implementare

  • Asistență tehnică
    • sprijin tehnic competent de specialitate la repararea, dezvoltarea, asamblarea sau instalarea, testarea, intretinerea sau orice alt serviciu tehnic sub forma de instruire, perfectionare, transmitere de informatii tehnice de specialitate, aptitudini si servicii de consultanta. Asistenta tehnica include si formele de asistenta transmise verbal (telefonic).
  • Mentenanță
    • servicii de intretinere; se fac proactiv si nu determinat de un eveniment, la initiativa furnizorului, conform unui program prestabilit.
  • Remediere disfuncționalități
    • servicii de suport corectiv la initiativa clientului, la aparitia unor incidente neprevazute. De la caz la caz, se poate garanta rezolvarea acestora conform unor reguli prestabilite (SLA – Service Level Agreement).

Portfolio Categories:

Servicii consultanta IT