Management Incidente CA Technologies
Gestionaţi un număr mare de incidente repetitive? Se impune alertarea predictivă pentru posibile încălcări ale SLA-urilor? Urmăriţi optimizarea activităţilor de suport și reducerea costurilor asociate? Utilizatorii cer mai multă mobilitate și partajarea de date pe platforme colaborative?

CA Service Management Soluţie integrată

  • Bazată pe produse stabile și robuste de la CA Technologies, cu nivel înalt de scalabilitate și funcţionalităţi de social-media și de mobilitate (acces de pe desktop, tablete și dispozitive mobile).
  • Platformă colaborativă multi-organizaţională. Self-service pentru personal tehnic și utilizatori finali.
  • Asigură managementul eficient al solicitărilor și incidentelor, cu integrarea unui CMDB robust, fluxuri de autorizare și semnalarea politicilor corective. Permite control maxim și automatizarea proceselor.
  • Identifică în mod proactiv și automat degradările. Reduce timpul de intervenţie, cu vizualizarea impactului.
  • Generează diagnoze și rapoarte relevante pentru business.
  • Are capabilităţi de analiză pentru utilizatori-cheie, persoane decidente și non-tehnice.
  • Are suport nativ pentru utilizarea de tip ”multi-tenant” cu partajarea informaţiilor într-un mediu sigur .
  • Pachet de bune practici integrat și complianţă ITIL out-of-the- box (request, incident, problem, change, knowledge, asset și configuration management ). Cost total de proprietate scăzut.

Arhitectura

Soluţia

  • De tip enterprise, multi-nivel.
  • Poate fi implementată cu toate componentele sale sau doar componenta Service Desk Manager și cele necesare funcţionalităţilor solicitate.

Componente principale:

  • Service Desk Manager
  • Unified Self-Service
  • CMDB
  • Catalog servicii
  • Baza de cunostinte
  • Process Automation
  • Service Automation
  • Business Intelligence
  • LDAP pentru integrarea cu diverse directoare

Portfolio Categories:

Solutii Convergente Solutii Management si Monitorizare