SAM (inventariere software) & licențiere

Servicii

  • Consultanță
  • Parteneriatul cu Microsoft
  • Garantie

Pentru evitarea problemelor de legalitate sau de pierdere a datelor, companiile trebuie sa detina un control deplin asupra licentelor pe care le folosesc. Consultanta in licentiere presupune oferirea celor mai bune informatii pentru achizitionarea si utilizarea licentelor software in siguranta.

POWERNET ofera consultanta in domeniul licentierii, avand persoane certificate Microsoft ce pot oferi suport pentru a intelege cel mai potrivit mod de licentiere in functie de necesitatile companiei. Parteneriatul cu Microsoft, si marile retelele de distributie de software ofera siguranta si garantia obtinerii produselor dorite in cele mai bune conditii.

Portfolio Categories:

Servicii consultanta IT 


Project Management

Principalele arii de expertiză

  • Implementare de sisteme IT integrate
  • Implementare proiecte cu finanțare europeană

Etape

  • initierea proiectelor
  • alegerea si ajustarea metodologiei de proiect
  • planificarea integrata si organizarea pentru obtinerea documentelor de cerinte
  • planificarea managementului cerintelor si a schimbarilor in proiect
  • estimarea costurilor si crearea bugetelor de proiect
  • planificarea activitatilor, crearea graficului de executie
  • organizarea echipelor de proiect
  • organizarea si planificarea achizitiilor in proiect
  • managementul situatiilor dificile si riscului asociate proiectului

 

 

Portfolio Categories:

Servicii consultanta IT 


Audit de Securitate

Ofera garantia ca pericolele asupra companiei, dar si posibilele pierderi de date sunt inlaturate cu succes si o perspectiva clara asupra etapelor urmatoare din procesul de securizare si de protectie a companiei.

  • Penetration Testing – cu unelte automatizate de scanare si metode „manuale” de exploatare a sistemelor.
    • testare cai de comunicații
    • testare sistem IT
  • Audit Vulnerabilități Site-uri și Aplicații Web
    • frontend / backend
    • testare manuală, fară aplicații software de scanare
    • necesită listă adrese URL și eventual cont de utilizator temporar

Atacurile pot fi de tip XSS Cross-Site Scripting, CSRF Cross-Site Request Forgery, File Execution, SQL Injection, Improper Error Handling, Remote File Inclusion, Directory Traversal, Brute Force, Password Guessing s.a.m.d.

123

Portfolio Categories:

Servicii consultanta IT 


Arhitectură hardware & software

Pre-implementare

  • Analiză/consultanță
    • evaluarea starii curente si viitoare a sistemelor functie de necesitatile/asteptarile clientilor
    • consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare.
  • Design/proiectare
    • specificatiile de proiectare a sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului etc.)
  • Audit
    • masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse
    • proces de audit structurat in 3 etape: colectare informatii, evaluare propriu-zisa, raportare.

Implementare

  • Instalare
    • punere in functiune la nivel de baza a sistemului solicitat de client.
    • Instalarea produselor hardware este in general precedata de crearea cadrului adecvat instalarii (site preparation), a carei responsabilitate revine de regula clientului.
  • Analiză/consultanță
  • Design/proiectare
  • Configurare/adaptare
  • Audit
  • Asistență tehnică
    • clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem IT.
  • Dezvoltare software
    • crearea/modificarea solutiilor software conform necesitatilor specifice ale clientului.
  • Training specific
    • activitati de instruire a personalului clientilor in vederea formarii de abilitati in domeniul IT pentru ariile de interes solicitate.

Post-implementare

  • Asistență tehnică
    • sprijin tehnic competent de specialitate la repararea, dezvoltarea, asamblarea sau instalarea, testarea, intretinerea sau orice alt serviciu tehnic sub forma de instruire, perfectionare, transmitere de informatii tehnice de specialitate, aptitudini si servicii de consultanta. Asistenta tehnica include si formele de asistenta transmise verbal (telefonic).
  • Mentenanță
    • servicii de intretinere; se fac proactiv si nu determinat de un eveniment, la initiativa furnizorului, conform unui program prestabilit.
  • Remediere disfuncționalități
    • servicii de suport corectiv la initiativa clientului, la aparitia unor incidente neprevazute. De la caz la caz, se poate garanta rezolvarea acestora conform unor reguli prestabilite (SLA – Service Level Agreement).

Portfolio Categories:

Servicii consultanta IT