Arhivare electronica

De cele mai multe ori facturile nu sunt trimise la un singur punct de contact, astfel incat ajung la persoane diferite, din departamente diferite sau chiar din locatii diferite, atunci cand avem in vedere companiile cu mai multe filiale. Acesta este unul din motivele pentru care angajatii pierd foarte mult timp cu procesarea acestora.

Solutia de management electronic al facturilor de la ELO va garanteaza optimizarea acestui proces, prin reducerea timpului alocat, a costurilor si riscurilor aferente.

Managementul contractelor

Portfolio Categories:

Solutii Business 


Managementul contractelor

Solutia de Contract Management de la ELO va ofera posibilitatea monitorizarii tuturor tipurilor de contracte, pe parcursul intregului ciclu de viata al documentelor.

Fiecare relatie de afaceri are la baza un contract, astfel incat este extrem de important asigurarea unor procese transparente si standardizate. Contractul digital de la ELO va ofera posibilitatea de a tine evidenta stricta a articolelor si termenelor limita, pentru a nu pierde niciodata din vedere o informatie cheie sau date importante. Solutia poate fi adapatata cerintelor dumneavoastra si se mapeaza eficient pe cerintele specifice de business.

Managementul contractelor

Portfolio Categories:

Solutii Business 


eMail Automation

ELO DMS Desktop se integrează cu aplicațiile Microsoft Office (Outlook, Word, Excel și PowerPoint), fiind un instrument indispensabil pentru afaceri.

Gestionarea integrată a versiunii, funcția de căutare inteligentă, gestionarea fișierelor și feedul ELO pentru o colaborare ușoară sunt doar câteva din elementele pe care ELO DMS Desktop le oferă.

eMail Automation

Portfolio Categories:

Solutii Business 


Unified Endpoint Manager

Ivanti® Unified Endpoint Manager – sau Ivanti UEM – crește productivitatea utilizatorilor și a departamentului de IT, ajutând administratorii IT să adune date detaliate despre dispozitive, să automatizeze implementarea de software și sisteme de operare, să personalizeze mediile de lucru și să repare repede problemele utilizatorilor.

Ivanti UEM este singura soluție care personalizează spațiul de lucru al utilizatorilor, permițând în același timp analiștilor și administratorilor IT să facă magia pentru toate dispozitivele dintr-o experiență de management – nu prin două, trei, patru sau mai multe console.

Unified Endpoint Manager

 

Portfolio Categories:

Solutii Management si Monitorizare 


Patch Management

A tine pasul cu fluxul constant de amenințări de securitate și patch-uri reprezinta o munca continua pentru departamentul de IT.  Organizațiile trebuie să poată cerceta, evalua, testa și aplica patch-uri cu ușurință și automat.

Și cum majoritatea vulnerabilităților afectează aplicatiile third-party, actualizarea sistemelor si patch-urile nu mai sunt suficiente.
Cu Ivanti® Patch pentru Endpoint Manager, powered by Landesk, întreprinderea dvs. poate descoperi, evalua și remedia mii de sisteme client în mod cuprinzător, consecvent și în mod regulat, pe baza politicilor pe care le definiți și fără a vă satura rețeaua sau a întrerupe productivitatea utilizatorilor.

Patch Management

Portfolio Categories:

Solutii Securitate 


Virtualizare Server VMware
Cerinţele de resurse sunt în creştere? Găzduirea serverelor fizice a devenit insuficientă? Elementele hardware încep să atingă limita maximă a duratei de viaţă? Urmăriţi consolidarea aplicaţiilor utilizate în mai puţine servere fizice? Doriţi mai multă flexibilitate, dar costuri operaţionale mai mici?

vSphere Essential Plus Kit – Bundle de virtualizare

  • Înglobează o suită de soluţii preconfigurate, modulare, scalabile şi validate tehnic.
  • Permite migrarea serverelor aflate în producţie din stare fizică în stare virtuală, fară întreruperea activităţii.
  • Arhitectură tip cluster, cu toate resursele hardware ale serverelor fizice prezentate într-un repertoriu comun.
  • Interfaţă de management uşor de utilizat. Îmbunătăţeşte flexibi litatea operaţională.
  • Foloseşte la maxim resursele disponibile. Modulul de management consolidează până la 3 servere fizice intr-o singură entitate.
  • Reduce costurile operaţionale şi de mentenanţă şi consumul de energie.
  • Compatibilitate cu majoritatea producătorilor de hardware şi de storage şi cu majoritatea tipurilor de sisteme de operare (Windows, Linux, Unix). Integrare optimă cu toate tipurile de servicii de mail, file sharing, active directory, managementul documentelor. Fară riscuri de implementare.

Arhitectura

arhitectura1arhitectura2

Integrare

  • Foloseşte protocoale standard de comunicare cu serverele şi cu echipamentele de reţea.
  • Implică o zonă de reţelistică virtuală “Layer 2”, care se integrează cu toţi producătorii de echipamente de reţea, fără diferenţe de comunicare faţă de un server fizic.

Recomandare pentru:

  •  Segmentele de business SMB unde se impune augmentarea resurselor sau  înlocuirea elementelor hardware.

Portfolio Categories:

Solutii Infrastructura 


Virtualizare Client VMware
Doriţi flexibilitate şi administrare mai uşoară a resurselor hardware? Urmăriţi un control mai riguros al software-ului utilizat şi al licenţelor? Doriţi stocarea centralizată şi sigură a datelor, într-o locaţie comună, pe un server cu back-up facil care previne pierderile de informaţii sau documente?

VDI – Soluţie scalabilă de virtualizare

  • Separă mediile de lucru ale utilizatorilor (Sisteme de operare Windows/Aplicaţii/Date) de mediile fizice, prin rularea staţiilor desktop ca şi maşini virtuale pe serverele din datacenter
  • Permite administratorilor IT managementul centralizat al tuturor desktop-urilor din organizaţie, cu reducerea semnificativă a efortului de administrare. Creează un mediu de lucru flexibil și confortabil.
  • Previne scurgerea de informaţii și întărește securitatea informaţiilor .
  • Reduce consumul de energie.
  • Soluţie extrem de scalabilă și personalizabilă. Dimensionarea se face în funcţie de specificul de business, număr de utilizatori și capacitatea de informaţie necesară fiec ărui utilizator (permite suplimentarea memoriei, a puterii de procesare, a posturilor de lucru).
  • Pliabilă la medii business și de producţie industrială, fără restricţii.

Arhitectura

arhitectura3

Integrare

  • Cerinţe preliminare:
    Integrabilă cu mediile de lucru tradiţionale. Nu necesită configuraţii suplimentare.

Solutie recomandata pentru:

  • Agenţii guvernamentale.
  • Institiţii financiare.
  • Zone de office.
  • Companii care lucrează intensiv cu un număr mic de aplicaţii.
  • Call centere.
  • Instituţii de invăţământ.
  • Fabrici, medii industriale de producţie.

 

Portfolio Categories:

Solutii Infrastructura 


Detectare Anti-Frauda Intellinx
Doriți să preveniți accesul ilicit la conturi și eventuale acțiuni interne comise de personalul angajat cu access la informatii sensibile? Se impune verificarea tuturor tranzacțiilor împotriva metodelor de spălare a banilor? Vă confruntați cu atacuri asupra operațiunilor cu carduri bancare?

Soluție Intellinx Anti-fraudă și Anti-spălare de bani

  • Solutie stabila și robusta, consolidata pentru financiar, verificarea conformitatii si riscurilor operationale.
  • Monitorizează activitatea online si cea offline din aplicațiile și datele referitoare la utilizarea acestor sisteme pentru detectarea tranzacțiilor suspecte si pentru crearea un profil complet de utilizator.
  • Emite alerte în timp real pentru comportamente potențial frauduloase și noi scenarii de fraudă.
  • Oprește furtul de identitate, preluare de cont, omul în browser și atacurile DDOS.
  • Declanșează acțiuni cum ar fi solicitarea de acreditări suplimentare, mutarea unei tranzacții offline sau amanarea tranzacției, descurajând activități frauduloase și furtul de date.
  • Inregistrează online automat activitatea angajaților și fluxul de afaceri intre platforme cu reluarea vizuala de ecrane de utilizator, intrari de la tastatura si cautare evoluata .
  • Menține vizibilitate completă asupra activității unui utilizato r pe toate platformele fara implicarea departmentului IT .

Arhitectura

arhitectura4

Solutie modulara compusa din:

  • Anti Frauda platilor
  • Anti Frauda pe dispozitivele mobile si web
  • Anti Frauda interna
  • Combaterea spalarii banilor
  • Monitorizarea comportamentului utilizatorilor
  • Managementul cazurilor
  • Monitorizarea si managementul conformitatii

 

Portfolio Categories:

Solutii Securitate 


Management Loguri și evenimente SolarWinds
Monitorizaţi sistemele de operare, identificaţi intruziunile neautorizate și reduceţi timpul de remediere a problemelor cu o soluție recunoscută la nivel mondial pentru implementarea facilă, abilităţile de colectare complexă și accesarea rapidă a informațiilor privind incidentele de securitate.

SolarWinds Log & Event Manager

  • Soluție robustă, conformă cu standardele internaționale.
  • Permite colectarea și administrarea centralizată a informaţiilor de securitate din surse multiple din organizaţie.
  • Monitorizează și emite alerte pentru orice activitate suspicioa să sau rău intenționată asupra unui registru, folder sau fișier.
  • Permite actiunea rapidă si automată impotriva unei amenintari p rin tehnologia Powerful Active Response.
  • Previne pierderea de date și scurgerea de informații prin dispozitivele USB.
  • Scade timpul de intervenție prin identificare și corelare eficientă de reguli specifice, rapoarte si răspunsuri cu o implementare rapidă (~ 1h). Asigură compresia ridicată a datelor.
  • Facilitează căutarea avansată în baza de date de loguri. Permite programarea căutarilor si primirea răspunsurilor automat pe email.
  • Oferă suport pentru crearea template-urilor de email customizate și generarea de rapoarte.
  • Interfață web cu accesare rapidă a principalelor informații referitoare la starea serviciilor și a infrastructurii IT.

arhitectura5arhitectura6

Integrare

  • Soluția SolarWinds Log & Event Manager permite monitorizarea și controlul proceselor prin rapoarte conform standardelor PCI DSS, GLBA, SOX, NERC CIP, HIPAA etc.
  • Fără incompatibilități de integrare.

 

Portfolio Categories:

Solutii Securitate 


Management Performanţa Aplicaţii CA Technologies

Evaluaţi nivelul real al serviciilor oferite şi impactul incidentelor asupra experienţei utilizatorilor.  Formulaţi măsurile de răspuns pe baza unui punct de vedere obiectiv privind cerinţele IT şi de business. Optimizaţi aplicaţiile şi infrastructura de suport pe ntru a susţine asigurarea SLA-urilor.

CA Application Performance Management

  • Poate monitoriza aplicaţii Java şi .Net cu incursiune până la n ivel de cod, pentru detectarea schimbărilor şi a surselor problemelor de performanţă.
  • Măsoară timpul de răspuns între componentele implicate în arhitectura unei aplicaţii.
  • Răspuns rapid la incidente cu impact asupra performanţei aplica ţiilor. Triază evenimentele, identifică sursele problemelor şi analizează cauzele principale ale acestora, cu măsurarea impactului şi a priorităţii incidentelor de performanţă. Formulează acţiuni de tip proactiv pentru asigurarea calităţii experienţei utilizatorilor finali.
  • Corelează informaţiile despre tranzacţii la infrastructura de suport, cu trierea aplicaţiilor după infrastructură.
  • Permite testarea, raportarea şi alertarea cu acurateţe asupra performanţelor aplicaţiilor „web-based”.
  • Oferă informaţii în timp real privind serviciile oferite şi SLA-ul.

Arhitectura

Soluţia este formată din mai multe componente funcţionale ce respectă cerinţele aplicaţiilor de tip enterprise. Cele mai utilizate componente sunt:

  • Fig.1: Introscope; arhitectura pentru o configuraţie minimală CA APM.
  • Fig.2: elementele de afişare din cadrul consolei CA APM.

arhitectura13arhitectura14

Integrare

CA APM este compatibilă cu toate tehnologiile şi platformele principale:

  • Oracle, Sun One, Tomcat, Oracle Weblogic Server, Oracle WebLogic Portal, IBM Websphere Application Server, IBM WebSphere Portal, IBM WebSphere Application Server for Distributed Environments, IBM WebSphere MQ Connectors & Messaging System, SAP NetWeaver, BEA Weblogic server, IBM CICS Transaction Gateway , Microsoft SharePoint Portal.

 

Portfolio Categories:

Solutii Management si Monitorizare