DRUID Chatbots

Platforma Druid oferă asistenți virtuali, ce pot fi folosiți în procesele de asistență : clienți, vânzări, marketing, resurse umane, financiar-contabilitate, call center sau helpdesk. Disponibilitatea acestora de 24/7 susține eficientizarea afacerii și crește calitatea serviciilor oferite clienților, respectiv creșterea productivității și performanței angajaților. Serviciile oferite de platforma Druid sunt destinate atât clienților interni ai companie, cât și celor externi, fiind disponibile via web.

Platforma Druid folosește tehnologii de vârf oferite de partenerii tehnologici din zona cloud și inteligență artificială (Azure, Microsoft Cognitive Services, Bot Framework), precum și o serie de canale de comunicare utilizate pe scară largă (Facebook, Messanger, Skype, WeChat, Twilio sau Slack), fiind complementară oricărui sistem informatic intern utilizat de către o companie.

Sunt roboți ce funcționează ca asistenți personali pentru clienții companiei, pentru salariați, pentru agenții de vanzări, project manageri, achiziții, in depozit, pentru CFO, CIO sau CEO. Alternativa pe care noi o oferim, este de a utiliza canale mobile pentru a discuta, afla date și informații, a da decizii altor colegi sau a da clienților un asistent druid care să determine un avantaj competitiv și să crească multumirea lor. Nu trebuie instalate aplicatii pe servere și nu necesită spatiu de stocare a datelor. Platforma de chatboti se află in Azure, iar modalitatea de utilizare este SaaS.

Prin intermediul acestor asistenți, se dau task-uri către alti colegi, se obtin informații din bazele de date, se obtin rapoarte, se genereaza alerte, iar userii (angajați sau clienți) pot pune intrebări diverse și sa primească informațiile necesare functie de acestea.

Afla mai multe despre Druid Chatbots

Portfolio Categories:

Solutii Business 


Arhivare electronica

De cele mai multe ori facturile nu sunt trimise la un singur punct de contact, astfel incat ajung la persoane diferite, din departamente diferite sau chiar din locatii diferite, atunci cand avem in vedere companiile cu mai multe filiale. Acesta este unul din motivele pentru care angajatii pierd foarte mult timp cu procesarea acestora.

Solutia de management electronic al facturilor de la ELO va garanteaza optimizarea acestui proces, prin reducerea timpului alocat, a costurilor si riscurilor aferente.

Managementul contractelor

Portfolio Categories:

Solutii Business 


Managementul contractelor

Solutia de Contract Management de la ELO va ofera posibilitatea monitorizarii tuturor tipurilor de contracte, pe parcursul intregului ciclu de viata al documentelor.

Fiecare relatie de afaceri are la baza un contract, astfel incat este extrem de important asigurarea unor procese transparente si standardizate. Contractul digital de la ELO va ofera posibilitatea de a tine evidenta stricta a articolelor si termenelor limita, pentru a nu pierde niciodata din vedere o informatie cheie sau date importante. Solutia poate fi adapatata cerintelor dumneavoastra si se mapeaza eficient pe cerintele specifice de business.

Managementul contractelor

Portfolio Categories:

Solutii Business 


eMail Automation

ELO DMS Desktop se integrează cu aplicațiile Microsoft Office (Outlook, Word, Excel și PowerPoint), fiind un instrument indispensabil pentru afaceri.

Gestionarea integrată a versiunii, funcția de căutare inteligentă, gestionarea fișierelor și feedul ELO pentru o colaborare ușoară sunt doar câteva din elementele pe care ELO DMS Desktop le oferă.

eMail Automation

Portfolio Categories:

Solutii Business