DRUID Chatbots

Platforma Druid oferă asistenți virtuali, ce pot fi folosiți în procesele de asistență : clienți, vânzări, marketing, resurse umane, financiar-contabilitate, call center sau helpdesk. Disponibilitatea acestora de 24/7 susține eficientizarea afacerii și crește calitatea serviciilor oferite clienților, respectiv creșterea productivității și performanței angajaților. Serviciile oferite de platforma Druid sunt destinate atât clienților interni ai companie, cât și celor externi, fiind disponibile via web.

Platforma Druid folosește tehnologii de vârf oferite de partenerii tehnologici din zona cloud și inteligență artificială (Azure, Microsoft Cognitive Services, Bot Framework), precum și o serie de canale de comunicare utilizate pe scară largă (Facebook, Messanger, Skype, WeChat, Twilio sau Slack), fiind complementară oricărui sistem informatic intern utilizat de către o companie.

Sunt roboți ce funcționează ca asistenți personali pentru clienții companiei, pentru salariați, pentru agenții de vanzări, project manageri, achiziții, in depozit, pentru CFO, CIO sau CEO. Alternativa pe care noi o oferim, este de a utiliza canale mobile pentru a discuta, afla date și informații, a da decizii altor colegi sau a da clienților un asistent druid care să determine un avantaj competitiv și să crească multumirea lor. Nu trebuie instalate aplicatii pe servere și nu necesită spatiu de stocare a datelor. Platforma de chatboti se află in Azure, iar modalitatea de utilizare este SaaS.

Prin intermediul acestor asistenți, se dau task-uri către alti colegi, se obtin informații din bazele de date, se obtin rapoarte, se genereaza alerte, iar userii (angajați sau clienți) pot pune intrebări diverse și sa primească informațiile necesare functie de acestea.

Afla mai multe despre Druid Chatbots

Portfolio Categories:

Solutii Business