Pentru evitarea problemelor de legalitate sau de pierdere a datelor, companiile trebuie sa detina un control deplin asupra licentelor pe care le folosesc. Consultanta in licentiere presupune oferirea celor mai bune informatii pentru achizitionarea si utilizarea licentelor software in siguranta.
POWERNET ofera consultanta in domeniul licentierii, avand persoane certificate Microsoft ce pot oferi suport pentru a intelege cel mai potrivit mod de licentiere in functie de necesitatile companiei. Parteneriatul cu Microsoft, si marile retelele de distributie de software ofera siguranta si garantia obtinerii produselor dorite in cele mai bune conditii.
Ofera garantia ca pericolele asupra companiei, dar si posibilele pierderi de date sunt inlaturate cu succes si o perspectiva clara asupra etapelor urmatoare din procesul de securizare si de protectie a companiei.
Penetration Testing – cu unelte automatizate de scanare si metode “manuale” de exploatare a sistemelor.
testare cai de comunicații
testare sistem IT
Audit Vulnerabilități Site-uri și Aplicații Web
frontend / backend
testare manuală, fară aplicații software de scanare
necesită listă adrese URL și eventual cont de utilizator temporar
Atacurile pot fi de tip XSS Cross-Site Scripting, CSRF Cross-Site Request Forgery, File Execution, SQL Injection, Improper Error Handling, Remote File Inclusion, Directory Traversal, Brute Force, Password Guessing s.a.m.d.
evaluarea starii curente si viitoare a sistemelor functie de necesitatile/asteptarile clientilor
consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare.
Design/proiectare
specificatiile de proiectare a sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului etc.)
Audit
masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse
proces de audit structurat in 3 etape: colectare informatii, evaluare propriu-zisa, raportare.
Implementare
Instalare
punere in functiune la nivel de baza a sistemului solicitat de client.
Instalareaproduselor hardware este in general precedata de creareacadruluiadecvatinstalarii (site preparation), a careiresponsabilitaterevine de regulaclientului.
Analiză/consultanță
Design/proiectare
Configurare/adaptare
Audit
Asistență tehnică
clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem IT.
Dezvoltare software
crearea/modificarea solutiilor software conform necesitatilor specifice ale clientului.
Training specific
activitati de instruire a personalului clientilor in vederea formarii de abilitati in domeniul IT pentru ariile de interes solicitate.
Post-implementare
Asistență tehnică
sprijin tehnic competent de specialitate la repararea, dezvoltarea, asamblarea sau instalarea, testarea, intretinerea sau orice alt serviciu tehnic sub forma de instruire, perfectionare, transmitere de informatii tehnice de specialitate, aptitudini si servicii de consultanta. Asistenta tehnica include si formele de asistenta transmise verbal (telefonic).
Mentenanță
servicii de intretinere; se fac proactiv si nu determinat de un eveniment, la initiativa furnizorului, conform unui program prestabilit.
Remediere disfuncționalități
servicii de suport corectiv la initiativa clientului, la aparitia unor incidente neprevazute. De la caz la caz, se poate garanta rezolvarea acestora conform unor reguli prestabilite (SLA – Service Level Agreement).